Klik klik

Isnin, Februari 01, 2010

Hujung minggu yang lesu

...hampir sahaja dimasukkan ke wad kerana kesukaran untuk bernafas, ditambah dengan badan yang seram sejuk tetapi bukan demam dan selera makan yang tiba-tiba bagaikan hilang....

kepada semua komen-komen yang kakcik tak jawab untuk catatan di bawah sana, harap maaf, kakcik cuma mampu membaca sahaja...

21 ulasan:

  1. Saya dah jangka dah, tentu ada sesuatu masalah yang menimpa kakcik. teruskan berubat dan berehat. tak jawab sekarang pun tak apa, boleh qodha ..!

    BalasPadam
  2. kakcik,
    byk berehat....
    jaga kesihatan....

    BalasPadam
  3. salam kakcik..
    mungkin perlu refer ke doktor...
    caner nak tolong kakcik kan selain dr doa2?....
    kena kuatkan semangat, kakcik, lekas sembuh ya...syg QJ.

    BalasPadam
  4. salam kakcik, sy sentiasa doakan semoga kesihatan kakcik bertambah baik,

    banyakkan berehat kakcik wpn sy tahu kakcik ni superwomen, semua nak buat, duk diam2 ye...

    BalasPadam
  5. banyakkan rehat.Moga cepat sembuh.

    BalasPadam
  6. Salam Kakcik. Tengok kawan-kawan di atas amat prihatin dengan kesihatan Kakcik. Insya-Allah doa kami semua didengari Allah. Jika Kakcik mampu, jangan tinggal solat witir selepas isyak dan minta Cik Abang juga berbuat begitu. Kalau lebih mampu, solat dua rakat pada waktu tengah malam. Waktu solat ketika itu amat syahdu sekali dan ALlah suka kita berbisik-bisik denganNya pada wakti itu. Cubalah kakcik ye...

    BalasPadam
  7. SALAM DARI BUKIT ISTANA.. DOA RESTU AGAR KAKCIK BEROLEH KESEJATERAN.. Sihat selau di samping suami serta keluarga tercinta..

    BalasPadam
  8. Banyakkan rehat, jangan sibuk dengan PC sangat (ada radiation, takut jadi tambah pening). Semoga cepat sembuh.

    BalasPadam
  9. salam,
    bila kak cik dah jawab,
    itu tandanya dah sihat...
    kuatkan semangat..insyaAllah..

    BalasPadam
  10. Saya doakan semoga kak chik cepat sembuh...

    BalasPadam
  11. salam kakcik..

    moga cepat sembuh..bykkan berehat kakcik yer..nora akan sentiasa doakn kakcik..

    BalasPadam
  12. semoga kak cik cepat sembuh..

    BalasPadam
  13. Salam my dear kakCikS..:)
    Tertanya jg bila tak dek kakCikS terjah blog tni..rupanya tak sihat ekk..
    Akak rehatlah yaa...Moga sis cepat sembuh..Take care

    BalasPadam
  14. Salam Kakcikseroja,

    Mudah-mudahan sihat, makan ubat jangan lupa. Masa ni memang kena banyak berehat..Harap cepat sembuh.

    BalasPadam
  15. Salam..
    Semoga cepat sembuh...dengar nasihat doktor dan bykkan berehat.

    BalasPadam
  16. Salam kak cik..

    Kesiannya kakakku seorang ni, kalaulah Nida dekat boleh juga tolong picit2kan.. ni jauh, hanya doa mampu yg ku kirimkan.. semoga kak cik cepat pulih.

    BalasPadam
  17. Salam Kak Cik..

    Semoga kak cik sentiasa diberikan kesihatan yg sempurna sentiasa..kalau masih boleh bercerita dientri tu..zai rasa kak cik masih tetap hebat..hehehe

    BalasPadam
  18. Salam semua..

    terima kasih atas doa kalian. Semalam kakcik masih 'kurang selesa'. Perut pulak memulas. Harap2 hari ini lebih baik dari semalam. Mudah2an 'pertemuan' dengan doktor pada 18/2 nanti akan membawa perubahan kepada yang lebih baik terhadap tahap kesihatan kakcik. Insya Allah.

    BalasPadam
  19. Semoga KAKCIK segera sembuh dan kembali ceria... Sakit ni sebagai ujian kesabaran dan kekuatan kita...

    Semoga terus tabah...

    BalasPadam
  20. Salam Kak Cik...

    Gua pon perasan juga...bila blog Kak Cik sunyi..

    Moga Kak Cik cepat sembuh ya....

    BalasPadam

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...