Klik klik

Isnin, Februari 15, 2010

Angin


bukan setakat angin sepoi-sepoi bahasa atau tak tahu bahasa.. tapi dah hampir jadi tsunami... bagai gunung berapi yang mahu sahaja memuntahkan laharnya...

HUH!

16 ulasan:

  1. Salam. Apa ceritanya Kakciks?

    BalasPadam
  2. Salam Kak Cik

    Bawak bersabaw Kak..

    BalasPadam
  3. Salam Babah...

    mmg susah kalau berhadapan orang yang bersikap 'lembut gigi dari lidah' tapi hati lebih busuk dari tangki Indah Water yang tak seindah nama...

    BalasPadam
  4. Salam Epoi..

    ni sabaw le ni... rasa macam nak terbang pun ada!

    BalasPadam
  5. Salam! Kokcik,
    Sehat ke? Kena tanya baik2 dulu nanti dihangin kokcik kat teman ni, hai pjg ceghite...

    BalasPadam
  6. Salam Tajnur..

    InsyaAllah kakcik masih waras.. takkan lah kakcik nak marah tanpa sebab.. :)

    BalasPadam
  7. kakcik,
    alhamdulillah...
    kita jumpa tadi seronok....
    nanti kita jumpa lagi yer...
    kita jadi peneraju untuk geng kita yer....
    terima kaseh bebanyak atas kesudian kakcik datang.. ikut janji betul... terima kaseh juga pada teman 'sebilik' kakcik yg rajin membawa kakcik tiapkali kita berjumpa... Untung kakcik... (Kahar cukup suka dgn suami kakcik.. boleh kita gengkan depa berdua...)

    BalasPadam
  8. Salam Dik Mah...

    hehehe.. kalau Dr Kahar seronok dengan En. Suami kakcik tu, kami pun seronok dengan Dik Mah dan Dr. Maklumlah kan.. kami ni apalah sangat, besar hati dapat berkenalan dengan kalian. Macam tu gak dengan 'sedara' kita dari Kemamang tu.. suka sgt rasanya dapat bertemu.. :)

    BalasPadam
  9. ini sudah sampai tahap kritikal .. kena cari perlindungan cepat!

    BalasPadam
  10. nape kak.. angin tu biar je berlalu.. jaga kesihatan yek

    BalasPadam
  11. Salam KakCik, hangin tu datang sbb kekurangan makan oren tahun rimau ke? Tapi dah jumpa2an tu, mesti dah sejuk sket rasa dihati, tak gitu??

    BalasPadam
  12. Salam Kanda AL..

    hehehe.. angin tu nak bawak terbang org tertentu je.. lps tu campak kat pulau jerjak.. :)

    BalasPadam
  13. Salam Dik Maiyah..

    angin tu memang kena biarkan berlalu, kalau dihalang.. lagi parah! :)

    Maiyah pun jaga kesihatan, ya?

    BalasPadam
  14. Salam CS...

    smlm tak asyik tersedak ke??? Ada orang ber3 tu.. asyik la sebut nama CS tau! :)

    BalasPadam
  15. Angin pus pus ka... angin dari mana? Timur barat.. ke angin bawa rahmat?

    BalasPadam
  16. Salam mamawana..

    angin puting beliung! hehehe..:)

    BalasPadam

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...