Klik klik

Selasa, Februari 16, 2010

Bertemu akhirnya..

(gambar cetak rompak dari blog Akak - kamera sendiri dibawa, tapi tak ambil gambar sebab seronok bercerita dan sibuk garu hidung yang gatal)



ralit mendengar penjelasan dari Fa sebab-sebab kelewatannya..

pertemuan pertama kali dengan Cikgu Fa Aintsuperwomen dan yang kedua kali dengan Pn Rahmah Akak. Papparich ke mana, nasi lemak ke mana.. tersurat pertemuan di rumah Dik Mah. Sekejap sangat rasanya.. InsyaAllah, akan ada lagi pertemuan selepas ini.. siapa nak turut serta, sila angkat papan kekunci... :)

26 ulasan:

  1. Salam! Kokcik,
    Ooo itu le ghope ghoman Yong Fa ye! Ni sampei bersogheh2 beghiye2 ni ada ke cadang nak berbisan je! Kokcik pulak ghalit dengor ceramah Yong Fa pulak. Tentu besor hajatnya selepas Yong Fa dgn Yong Ina katup kedei! Ate kokcik pulak bila nak ngikut deme ni?

    BalasPadam
  2. Salam. Kakciks, ini pertemuan blogger muslimah ke?

    BalasPadam
  3. Salam Kak Cik..

    Alamak mata ni pun dah layu bebeno.. nak angkat papan kekunci pun tak larat laaa....

    BalasPadam
  4. adat orang berniaga begitulah .. jangan cepat putus asa !

    p.s komen saya ni tak keluar konteks ke ?

    BalasPadam
  5. kakcik,
    ini sebagai pengenalan.. pertemuan yg lain akan menyusul.. Insya'allah...

    BalasPadam
  6. Salam Tajnur..

    teman nak ngikut deme ke mane pulok? Ish.. tak beghape paham le pulok teman ni... :)

    BalasPadam
  7. kakcik,
    memang pertemuan kejap sangat, tak puaskan? kalo bolehkan, kita nak bior 3 hari....hehehe

    BalasPadam
  8. wah...patutlah akak tak kontek ida kat kg..rupanya ada pertemuan dgn kakcik..ni yg jeles ni...ida nk turut serta lain kali lah, boleh kakcik..

    BalasPadam
  9. Salam Babah..

    para suami ada sekali.. tapi mereka semua bukan blogger.. cuma teman setia para blogger wanita sahaja.. Bila Babah nak turut serta? :)

    BalasPadam
  10. Salam Nida...

    alasanlah tu ya? Tak apa.. bila Nida balik ke sini nanti.. kita aturkan pertemuan. Walaupun jauh, di hati dekat adanya! :)

    BalasPadam
  11. Salam Kanda AL..

    ni yang kakcik tengah fikir ni.. berniaga apa pulak???

    BalasPadam
  12. Dik Mah...

    InsyaAllah.. mungkin tambah meriah nanti.. Esok dengan lusa kakcik akan berjumpa dengan Dr macam yang kakcik cerita tu.. doakan semuanya segera berakhir...

    BalasPadam
  13. Salam Fa..

    mcmana dgn cdgn kakcik yg kita sewa hotel tu.. kita berkg kita2 je... hehehe... agak2 dpt kelulusan tak? :)

    BalasPadam
  14. Salam Ida..

    td kakcik hantar Angah balik ke Banting. Nampak papan tanda BBST, ingat nak je singgah.. tp, entah Ida atau tidak...

    BalasPadam
  15. kakcik,
    fa suka sangat kalau dapat buat macam tu, this time hubby hubby kita jaga anak kat rumah, kan? Jom, kita buat proposal jom, dapat sehari suntuk pun dah kira orait!! hehehe...

    BalasPadam
  16. Salam kakcik..

    seronok nampak? hehee....luv QJ.

    BalasPadam
  17. amboi kakcik penuh fokus tuu...sampai tak kelip mata :p

    BalasPadam
  18. sronoknya kan.. dpt berjumpa bertukar tukar cerita

    BalasPadam
  19. Fa..

    ok la.. jom kita set tarikh.. masuk Sabtu keluar Ahad.. bolehkan Dik Mah? :)

    BalasPadam
  20. Salam QJ..

    seronok bila dapat jumpa kawan-kawan yang selama ni kenal kat maya je.. Kita bila nak jumpa pulak? :)

    BalasPadam
  21. Salam Combi...

    ish ish ish.. kalau dalam gambo namapk kakcik kelip mata, mana gayanya ya? :)

    BalasPadam
  22. Salam Maiyah..

    betul tu.. selalu bertukar cerita melalui blog je :)

    BalasPadam
  23. Salam Kakcik,

    Pertemuan antara bloggers atau satu skim MLM yang baru?

    BalasPadam
  24. Salam Hj. Zed..

    skim MLM?? x faham kakcik... Sbb, kakcik mmg tak berminat dgn MLM.. :)

    BalasPadam
  25. kakcik,
    i tak baca lagi cadangan kakcik..
    sabtu balik ahad memang boleh sebab saya tak dialysis...
    jom kita aturkan...
    Fa mesti kena turun KL...

    BalasPadam
  26. Dik Mah..

    jom.... tapi, Fa nak ke? :)

    BalasPadam

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...