Klik klik

Rabu, Januari 06, 2010

Gelap!



gelap tanpa cahaya
kelam tanpa sinar

bagai malam tanpa bulan
bak siang kehilangan suria...

23 ulasan:

  1. KAK CIK.. biar gelap asal bahagia..

    melihat dengan mata hati mungkin boleh nampak, yang orang lain tidak nampak..

    Apa tu?

    BalasPadam
  2. Salam kak cik cik sayang, kenapa lately ni entry mcm sedih je, jgan lah gitu, happy2 lah kak cik, harapnya klu dari permulaan happy 'badi' nya melekat sampai ke penghujung, Insyaallah, kan

    BalasPadam
  3. Salam Azie..

    sukar nak ditafsirkan...

    BalasPadam
  4. Salam Annie...

    hmmmm... mengapa ye? Selain kakcik sendiri, Dia Yang Maha Tahu...

    BalasPadam
  5. cantiknya gerhana bulan tu kan!!!

    BalasPadam
  6. Salam Chik Na..

    cantik di mata mereka yang pandai menilai.. :)

    BalasPadam
  7. Salam Kak Cik,

    Saya email Kak Cik kemudian.

    Terima kasih( saya dah amik email Kak Cik)


    SUFI

    BalasPadam
  8. salam..
    ringkas ayat2 itu.. tapi banyak yg tersirat.. tak dapat saya hendak meneka..

    BalasPadam
  9. Salam Sufi...

    kumpulkanlah kekuatan sekiranya perlu...

    BalasPadam
  10. Salam Uda...

    biarlah yang tersirat itu kekal tersirat...

    BalasPadam
  11. salam kakcik..

    kadang2 ada perkara yg kita x boleh dan terlalu sukar utk di luahkn..hanya kita sendiri jer yg mengerti..apa2 pn jgn sampai memudaratkn diri sendiri..

    BalasPadam
  12. memang malam ni bulan gelap pun....sebabnya dah nak hampir 20 hb islam

    BalasPadam
  13. kakcikseroja,
    fenomena itu tidak berkekalan ... hilang gelap timbul terang !

    BalasPadam
  14. ermmm baru 3 hari sambut tahun baru ni jgn ler sedeh :(

    BalasPadam
  15. silap bukan 3 tapi dah 6 hari termasuk sabtu dan ahad hehe..dah lali lama sgt coti :p

    BalasPadam
  16. itulah yg dinamakan sbg kekuasaan maha pencipta kn :)

    BalasPadam
  17. Hello Kakcik, chantek gambar eclipse too. Ini jadi di Malaysia?
    Gelap sekejap ya?
    You have a nice day, best regards, Lee.

    BalasPadam
  18. Salam Nora..

    InsyaAllah, kakcik masih dapat mengawal diri.. jgn risau ya.. :)

    BalasPadam
  19. Salam Cikgu Jang..

    Iya ke? kakcik tak perasan pulak..

    BalasPadam
  20. Salam Echah...

    seronok cuti panjang, ya?

    BalasPadam
  21. Salam Syahbandar...

    Iya, betul tu.

    BalasPadam

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...