Klik klik

Isnin, Disember 28, 2009

Nak tengok gambar tak?

tak nak tengok pun tak apa... gambo dah basi :(



Azie yang sentiasa ceria sedang menghantar laporan menerusi sms...


DJ Epoi yang sempoi... walaweiiiii..


Entah apa saja yang disembangkan...


Majistret Azizah Aling yang petah berbicara...


Blogger V.I.C @ Diana... mmg sporting walau bertemu pertama kali..


Blogger Acu Sayang.. hobinya round the world. :)


En. Rahmat kita ni, kerjanya mengkaji hantu.. ishhhh.. takde kerja lain ke??


kartika.. bla..bla..bla...altantuya..bla..bla..bla...


Mr & Mrs MAS pakai sandal croc tapi aku pakai sandal crook...

macam sama beso je En. Suami ngan En. Mazidul (tipu betul la gambo kat TV tu.. MAS tak le beso mana pun)

makanan yang sampai sudah tak habis dimakan....



teramatlah boringnya.. 3 hari 3 malam cuba muat naik gambo, tak berjaya...huhuhu....Disebabkan dah banayk gambar2 yang tersiar di blog blogger2 lain yang hadir, aku letakla kat sini gambar2 syok sendiri...

32 ulasan:

  1. ok ler tu kakcik
    nice.... cantik isteri en mazidul tu yek, brp umurnyr, kakcik ada tanya tak?

    BalasPadam
  2. Salam Nanie..

    Mrs. Mazidul memang cantik dan peramah. Lupa lak kakcik nak tanya umurnya. Namanya pun kakcik dah tanya, tapi lupa pulak. :)

    BalasPadam
  3. Kak cik,
    Bestkan dapat berkumpul camtu. Saya takde kesempatan nak join gathering tu sbb ada kat Kelantan...

    BalasPadam
  4. Dah tak sakit kaki lagi kakcik..??
    masuk hutan tu..hee

    BalasPadam
  5. kakcik,
    memang nak tengok gambar.. best nampaknya gatherings tu.. nanti lain kali saya akan pergi... insya'allah.

    BalasPadam
  6. Echam...

    nanti lenkali kita buat lagi, kalau ada rezeki. InsyaAllah :)

    BalasPadam
  7. LB...

    kakcik makan ubat siap2.. balik tu memang sakit. Masuk hutan tu tak jauh berjalannya dari kereta. :)

    BalasPadam
  8. Adik..

    kalau tak dapat buat perjumpaan macam kat FRIM tu pun, kita buat perjumpaan blogger wanita pulak. Tapiiiii.. nak campak kat mana Abgbob tu, ek? :)

    BalasPadam
  9. syoknya kak cik, saya boleh join tak lain kali perjumpaan ni, ke kena jadi ahli apa2 dulu?

    BalasPadam
  10. lawabentuk sokongan banir pepohon kayu belakang ...lurus jerr..penjagaan yang rapi

    BalasPadam
  11. KAK CIK.... gambar ni memang spesel sbb tak sama dgn yg sebelumnya..
    Betullah.. Mazidul tu takder ler besar mana pun..

    Teringat kisah seluar pendek yg dijadikan kain kesat kaki kat pintu.. hahahhaa.. tak leh nak gelak lagi..

    BalasPadam
  12. Hello Kakcik, saya suka tengok gambar semua disini. Very nice.
    Nampak tu everyone enjoying themselves, and you pakai kasut 'crook'? Ha ha.
    Everyone looks very nice in the photos.
    Kakcik, here's wishing you selamat tahun baru....you stay young, stay beautiful and keep well. Best regards, Lee.

    BalasPadam
  13. nampaknya saya ketinggaalan. gathering apa ni?
    kat Ulu Bendul ke? saya tak tengok pun gambar2 ni kat blog orang lain.

    BalasPadam
  14. Annie...

    tentu saja boleh. Annie ada blog kan? Bukan untuk blogger saja, reader pun boleh hadir. :)

    BalasPadam
  15. Cikgu Jang...

    hutan FRIM (Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia) kat Kepong. Hutan yang berjaga. :)

    BalasPadam
  16. Zeq...

    ya, hutan itu memang dijaga. Kenapa Zeq tak menghadirkan diri? :)

    BalasPadam
  17. Abu Muaz...

    ish! potong apa tu???

    BalasPadam
  18. Azie..

    bukan setakat seluar pendek.. byk kisah yang boleh membuatkan tali perut bersimpul... kencing kat batu nisan la.. cermin gelap la... :)

    BalasPadam
  19. Lee...

    hahahaha.. saya tak mampu beli sandal crocs.. saya beli sandal crook saja!

    Selamat tahun baru Lee.. semoga sihat dan gembira selalu. :)

    BalasPadam
  20. AL...

    perjumpaan bloggers yang dianjurkan oleh Mazidul. Banyak gambar di blog Mazidul dan Azieazah. :)

    BalasPadam
  21. Salam my lovely sis..:):)
    Gambar dah basi???Mana ada sis..atauuuu
    Akukah yang ketinggalan??erkkk!!

    Wowww...meriah jek nampak..:)

    BalasPadam
  22. Tinie sayang...

    kakcik geram sebenarnya.. 3 hari kakcik cuba muat naik gambar, tak lepas2.. hari ini baru laju...

    BalasPadam
  23. salam makcik seroja. kalau saya pergi saya akan makan semua makanan tu.... sedapnyaaaaa.

    BalasPadam
  24. Salam Bihah..

    Kalau Bihah datang, mesti makcik bagi banyak makanan untuk Bihah. :)

    BalasPadam
  25. Salam kakcik,

    seronok dpt jumpa kakcik aritu
    cuma tak dapat nak berbual sangat dgn kakcik aritu sebab terlindung dgn kak azie..hehehee

    anyway kak,acu harap perkenalan kita nie berpanjangan selama nye ye kak...

    p/s::kak,acu janji lps nie acu besar kan tulisan kat blog acu ya demi kakcik tersayang ;-)

    BalasPadam
  26. Salam Acu...

    hehehe.. Azie mmg ceria kan? Hidup suasana dibuatnya. InsyaAllah, semoga kita akan terus menjalin persahabatan.

    Terima kasih kerana memahami masalah penglihatan kakcik ni. :)

    BalasPadam
  27. Salam Kak cik..

    Uniklah gathering ni... mana taknya, selalu orang buat gathering kat hotel, kat tepi pantai, kat air terjun.. ni kat ala2 hutan.. mesra alam gitu.. I like it! :-)

    BalasPadam
  28. Salam Nida..

    sebenarnya kat sebelah tempat kami berlonggok tu, ada sungai kecil dan air terjun. Tapi kami yang dah 'dewasa' ni, lebih teruja untuk bersembang dari bermandi manda. Lagipun, takut kering air kat sungai tu kalau kami semua masuk... lalalala... :)

    BalasPadam
  29. Salam Kak Cik....

    Selamat Tahun Baru.....

    Bila kita nak jumpa lagi....?

    BalasPadam
  30. Salam Epoi..

    nak jumpa lagi?? Bolehhhhhh.. tetapkan masa dan tempat, InsyaAllah kakcik akan menghadirkan diri. :)

    Selamat tahun baru, Epoi.

    BalasPadam

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...