Klik klik

Ahad, Disember 27, 2009

Ulang tahun Perkahwinan ke 23

Diam tak diam, sedar tak sedar, hari ini genap 23 tahun kakcik melayari bahtera rumah tangga bersama En. Suami. Sedangkan lidah lagi tergigit, maka tiada serinya rumah tangga tanpa asam garam perbalahan dan pergeseran. Tapi, tidaklah sampai memutuskan sebuah ikatan. Semoga kami akan terus bersama ke akhir hayat. InsyaAllah.

40 ulasan:

  1. Selamat ulangtahun perkahwinan Kak Cik ...semoga hubungan kasih sayang,,kemesraan..kebahagian kekal sehingga akir hayat....( nanti boleh laa bagi tips...kekal bahagia..)

    BalasPadam
  2. Selamat menyambut ulangtahun perkahwinan buat kakcik dan suami...
    semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.
    semoga dirahmati dan diberkati.....

    BalasPadam
  3. Salam Kak Cik. Pada 6.6.2010 saya menyusul Kakcik menyambut ulang tahun perkahwinan kami ke-23. Hebat kita ni Kakcik. Lama bertahan, semoga sehingga ke akhir hayat. SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN KE-23 kepada Kakcik dan En. Suami.

    BalasPadam
  4. KAKCIK.. Happy Anniversary 23rd.. Moga jodoh berkekalan... maintain ceria dan gumbiraaa...

    BalasPadam
  5. salam kak cik,muga perkahwinan yang dah dibina selama 23 thn akan kekal hingga akhir hayat...

    BalasPadam
  6. salam kakcik, tahniah sempena ulangtahun
    semoga terus kekal ke akhir hayat...

    BalasPadam
  7. Salam Ros..

    Terima kasih krn mendoakan :)

    Tips?? hehehe... jangan curahkan minyak kepada api yang sedang menyala... jangan menjadikan kemewahan orang lain sbg ukuran kebahagiaan... :)

    BalasPadam
  8. Adik...

    terima kasih krn mendoakan. Semoga kita semua mendapat rahmat dariNya.

    BalasPadam
  9. Babah...

    iya, biarlah pasangan kita sekarang adalah yang pertama dan terakhir buat kita di dunia ini (mungkin di sana juga. :)

    BalasPadam
  10. Azie...

    terima kasih. Ceria dan gembira petua untuk awet muda tau...

    BalasPadam
  11. Jom makan...

    terima kasih. Tak nak belanja kakcik makan ke? ;-)

    BalasPadam
  12. Nanie...

    terima kasih. Mudah2an rumahtangga Nanie juga sentiasa bahagia dan berpanjangan ke akhir hayat. :)

    BalasPadam
  13. tahniah kak cik..

    nampak nya ..saya lah paling senior...dah otai.heheheh

    BalasPadam
  14. Salam kak cik...

    Selamat berbahagia hingga ke akhir hayat... adat berumah tangga, bak kata P.Ramlee, sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula suami isteri...

    BalasPadam
  15. Salam KakCik. "Amin" dan tahniah. Senyum selalu dan rajin2lah mandi .. ehhh, silap beri nasihat nih, haha.

    BalasPadam
  16. tahniah...moga berkekalan ke akhir hayat...saya pun menyambut hari ulangtahun ke 22 tahun perkahwinan pada Disember ni...manis, masam, kelat dan pahit semua telah dirasai...namun bila digabungkan semua tu akan jadi perasa yang istimewa...insyaallah.

    BalasPadam
  17. selamat ulangtahun perkahwinan yg ke23 buat kakcik dn abg bob..nora tumpang happy tgk kemesraan dn kebahagiaan kakcik setiap kali berpeluang bersama2 kakcik sklrga..mudah2an berkekalan hingga ke hujung usia..Insyaallah..sayang sgt2 kt kakcik..muahhh

    BalasPadam
  18. kak...tumpang tanya..nama suami akak tu ape ye... kakak tulis en.suami.....nama betoi ke tu?

    BalasPadam
  19. salam. saya juga ingin mengucapkan selamat menyambut ulangtahun perkahwinan yang ke 23. semoga kakcik berdua dipanjangkan umur, di murahkan rezeki, diberi kesihatan, bertambah kasih sayang dan sentiasa berada didalam peliharaanNya.

    BalasPadam
  20. mmmm...ramai jugak blogger yang kawin bulan 11 and 12 ye....tahniah kakcik, semoga kekal bahagia berpanjangan....:)

    BalasPadam
  21. Salam to my lovely KakCikS..:)
    Slmt UlgTahuN PerkahWiNan Ke-23!!!
    SemoGa BahAgia SelaManya...walau Terkdg Rajuk ..MaraH itu Ada..namuN itu aDabnyA...yg Akan mengujI & mengEratkn laGi KasiH SayaNg:):):)

    BalasPadam
  22. Selamat menyambut ulangtahun perkahwinan yg ke 23 kak cik. Moga aman damai selama2nya yea..AMIN

    BalasPadam
  23. that mean Along dah 22 tahun lah tu kan..
    bunting pelamin kakcik..hee
    Selamat menyambut ulang tahun perkahwinan..
    Ada buat persandingan semula tak kat umah tu..?
    biar anak2 lihat emak ngan abah mereka tersipu-sipu malu lah kononnn...hee
    bahagia...

    BalasPadam
  24. Salam kak Ezza...

    ada orang makin lama, terasa semakin tawar.. tapi, ada pula yang baru nak mengenal pahit manis.. mula2 dulu semuanya tak perasan! ;-)

    BalasPadam
  25. Salam Nida..

    betul tu.. sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pulak manusia yang mempunyai gigi dan lidah.. hehehe...

    BalasPadam
  26. CS..
    ish ish ish.. kakcik memang rajin mandi tau.. kalau tang kang abish masam air yang kakcik bancuh.. ;-)

    BalasPadam
  27. Salam Siti...

    sama-sama kita doakan rumah tangga kita akan berpanjangan ke akhir hayat kita.. segala 'perasa' adalah 'perisa' yang tak dapat dielakkan.. kitalah juga yang kena pandai mengimbangkan di samping tak lupa berdoa kepadaNya...

    BalasPadam
  28. Salam Nora sayang...

    usia rumah tangga kita sama kan? Tapi Nora jauh lebih muda dari kakcik.. semoga kita tetap tabah dan sabar dengan apa juga ujian dan dugaan yang melanda. Kakcik sayang Nora sangat2. :)

    BalasPadam
  29. Cikgu Jang...

    kelakola aok ni... bolehla juga kalu nak kata nama sebenar...hehehe.. (Namanya Mustapha atau panggilan manjanya Bob) :)

    BalasPadam
  30. AL..

    terima kasih untuk doa Sdr tu. Doa yang sama dari saya untuk Sdr. juga.:)

    BalasPadam
  31. Fa...

    sambungan dari kenyataan Fa tu... hospital bersalin akan penuh menjelang bulan 8 dan 9! Tapi skrg dah tak ikut musim macam dedulu.. tiap2 bulan ada orang kahwin. :)

    BalasPadam
  32. Tinie dear...

    terima kasih untuk doa tu. Semoga Tinie juga sentiasa berbahagia dengan rumah tangga Tinie. :)

    BalasPadam
  33. Annie..

    terima kasih untuk doa. Doa yang sama juga untuk Annie. :)

    BalasPadam
  34. LB..

    hehehe.. iya, Along lahir pada 22/09/1987 - cepat 16 hari dari jangkaan. :)

    BalasPadam
  35. Salam..
    Selamat ulang tahun perkahwinan ke 23 dan semoga jodoh akan berkekalan hingga ke akhirat. Semoga mendapat keberkatan di dunia dan di akhirat.

    BalasPadam
  36. Aamin moga sampai ke akhir,...

    BalasPadam
  37. Salam Zeq...

    terima kasih jua.. :)

    BalasPadam
  38. Salam kakciks
    Selamat ulangtahun perkahwinan ke 23...lambat dtg nak wish..ari ni baru sempat ni..bz la kak..dgn keja hari ni baru je settledown insuran bagai...
    doa N semoga kakciks diberi kesihatan yg lebih baik juga kekal bahagia keakhir hayat bersama suami tercinta dan anak2 tersayang..ada jodoh kita jadi besan ek..ekekekeke...insyallah..

    Berkasih sayanglah sampai kehujung nyawa..
    sirami dgn air tangan keikhlasan..
    tanamkan kejujuran dalam hati sesama kita..
    taburi dgn baja keikhlasan jua keluhuran..
    serta setia dgn pasangan kita..
    insyallah kekal suatu ikatan itu hingga akhirnya...amin..

    BalasPadam
  39. Salam N...

    terimakasih untuk doa dan doa yang sama dari kakcik buat N. Hehehe... berapa hantarannya ek? :)

    BalasPadam

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...