Klik klik

Ahad, Mac 07, 2010

Biarkan gambar bercerita..
















tiba-tiba aku jadi tak pandai mengarang...

20 ulasan:

  1. Terimakasih KAKCIK.. photos sungguh bermakna. Sungguh seronok tengok gambar2 tu sambil gelak terbahak-bahakkk..!

    Grup Tom Jones mana bleh tersentap, kan? kene cool wpun kene kutuk! hahahahaha..

    BalasPadam
  2. Salam Azie...

    kalau tak ada grup tom jones.. mesti hazrey 'mati kutu ular sawa' kan? :)

    BalasPadam
  3. nak curi sekeping gambar boleh?

    hehehe~

    BalasPadam
  4. sALAM MY dear sis..
    It;s ok sis...sesekali biarlah org lain yang buat olahan ceritanya...
    Kiranya cam buat rumusan laa..:):):)
    (..ingat zaman2 buat karangan dulu..hehehe)

    BalasPadam
  5. Salam Zara..

    tentu saja boleh tanpa perlu membuka kasut! :)

    BalasPadam
  6. Salam Tinie dear..

    betul.. kalau ada olahan atau ulasan, kakcik akan jawab.. :)

    BalasPadam
  7. Hahahah ngumpat aku kat sini yek. Hahah but you girls rock ok!! Thanks kakcik for being so sporting! Hakikatnya, jiwa muda grup Tom Jones tetap terserlah! lols lols lols.

    Love you Kak Cik!! Kim salam abang cik!!

    BalasPadam
  8. salam kak cik..dah lama zai tak kesini..kat mana ni kak cik..mazidul akmal sidik pun ada ni..

    BalasPadam
  9. merah dimana-mana buat combi jadi sgt jeles..! :(

    BalasPadam
  10. Salam

    Bestnyer gathering gitu...

    BalasPadam
  11. Hello Kacik, very nice gambars. Di mana tempat ni> Nampak tu banyak pokok bamboo.
    Suka saya tengok baju2 orang2 semua, macham2 warna ada.
    Have a nice day, Lee.

    BalasPadam
  12. Shalam Hashrey..

    kalau tak 'gila-gila' macam tu, mesti tak meriah kan??? hehehe...

    BalasPadam
  13. Salam Zai..

    terima kasih kerana Zai masih ingat kat kakcik :)

    Gambar2 tu semasa perhimpunan blogger anjuran Mazidul, Sham Ondscene, Hazrey Bapak Gegula, Lord Zara dan kawan2 di Taman Rimba Komanwel, Rawang. :)

    BalasPadam
  14. Salam Combi..

    jangan jeles, Insya Allah.. kita akan bertemu juga nanti :)

    BalasPadam
  15. Salam Mamawana..

    bila pula kita nak berjumpa? :)

    BalasPadam
  16. SAlam Maiyah..

    kakcik doakan suatu hari nanti, Maiyah akan dapat turut serta :)

    BalasPadam
  17. Hello Lee..

    lama kita tak 'jumpa' kan? :)

    kakcik ada ambil banyak gambar pokok buluh tu.. kakcik suka dengan pemandangan di tempat itu. Nanti, bila senang.. kakcik keluarkan gambar2 lagi.

    Have a nice day Lee.

    BalasPadam
  18. nice. by d way, get well soon.

    BalasPadam
  19. Salam Kakcik,

    Tak elok jika gambar berbicara, tanpa ulasan dari tukang gambar. Bimbang disalah tafsirkan. Sedikit keterangan saya rasa sudah memadai..

    BalasPadam

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...