Klik klik

Rabu, Februari 24, 2010

Cuti



kakcik akan bercuti dari 25/02/2010 sehingga 04/03/2010. InsyaAllah, kalau rajin, akan kembali bersiaran pada 05/03/2010 (seandainya umur masih panjang dan kekuatan masih ada)

32 ulasan:

  1. ooopssss...Den orang potamo ni...

    kakcik nak pegi mana ni? Lama nye.... :(

    BalasPadam
  2. fa dan kakcik,
    baru sekali jer dapat tempat pertama?
    baru ini sekali jer?
    (bunyi2 jelezzzzzzzzzzzz)
    kakcik,
    selamat berihat....
    semuga kesihatan kakcik lebih baik.

    BalasPadam
  3. akak,
    fa dah beli sport shoes baru....dah mula exercise sikit2...kita nak pecut lepas ni....tinggal la yeee.....hihihi.... (sambil berlari setempat)

    BalasPadam
  4. selamat beristirehat,
    legakan minda...

    salam maulidurasul..

    BalasPadam
  5. Selamat bercuti dan InsyaAllah berjumpa lagi
    p/s-jaga makan tu..jgn dok main 'tala' saja ..mentang2lah cuti nanti 'pantang' pun cuti juga ..

    BalasPadam
  6. kakcik
    mana nak ambil borang cuti ?

    BalasPadam
  7. Salam Fa...

    tak boleh tido ke malam tadi? :)

    Kakcik nak pergi merehatkan minda semoga dapat minda kelas pertama selepas balik dari bercuti :)

    BalasPadam
  8. Salam Dik Mah..

    mudah2an.. Amin...

    (dah mintak bibik Apek tolong belikan makanan ke?) :)

    BalasPadam
  9. Fa..

    jangan lupa buat sit up sekali! ;-)

    BalasPadam
  10. Salam Cikgu Humairi..

    selamat menyambut Maulidur Rasul. :)

    (tak pergi perarakan ke?)

    BalasPadam
  11. Salam LB..

    masa bercuti nanti, tak tahu la sama ada kakcik lalu makan ke tidak!

    (kakcik ni agak cerewet sikit kalau tak biasa) :)

    BalasPadam
  12. Salam Kanda AL..

    sekarang ni isi borang kat HRMIS je.. :)

    BalasPadam
  13. selamat bercoti kak cik... hati2 memandu.

    saya dok sini aja... leh buat taik mata banyak2.. hehehe

    BalasPadam
  14. Salam Kuina..

    kakcik guna khidmat 'driver' :)

    Jaga kesihatan dan kandungan, ya..

    BalasPadam
  15. Salam kakcikseroja,

    Salam percutian dari kami semua. Kakcikseroja ni saya lihat makan angin dan bercuti sahaja. Bestnya. Saya kepingan sangat untuk bercuti, tapi kapan harinya yang bisa memungkinkan.

    BalasPadam
  16. Salam Hj. Zed..

    e eh.. mana tahu kakcik nak pergi makan angin ni?? hehehe... :)

    BalasPadam
  17. Salam kakcik,

    ele...makan hangin tak ngajak eh, jaga diri selalu, jgn sesekali sampai lupa diri, keh3... - luv u kakcik QJ.

    BalasPadam
  18. Salam QJ..

    InsyaAllah, I tak lupa diri.. lagipun ES ada bersama. Tak pulak bermakna bila ES tak ada tu, boleh jadi macam layang-layang terputus tali, ya tak?? (kena jawab dengan berhati-hati ni.. nanti ada yang teropong!) :)

    QJ.. bila kita nak dating ni??

    BalasPadam
  19. Salam! Kokocik,
    Elok bebenor le kokcik katup kedei skejap mcm Yong Fa dan Yong Ina tempohari. Tentu kokcik nak rehatkan diri terutamanya mengenai athma kokcik. Ce kokcik pergi negara legaha NewZealand, Hawaii atau belah2 sana tentu kokcik akan terasa athma kokcik jauh kurang sebab udara yg segar sbb ghamei juga kwn2 teman jadi mcm tu. Buatle tetemih ke cucer ke ape patut, janji keme harap kokcik sihat2 selalu, InsyaAllah....

    BalasPadam
  20. salam. lama tak ziarah. cantik rumah ni. sayang, kcs takda kat rumah. gimanapun, muga kcs sihat walafiat.

    BalasPadam
  21. salam kakcik,
    nanti bila betul2 ada masa free.
    sbb tak best lah kalu masa dating nanti, kepala asyik ingat anak2 kat umah...maklumlah gerabak panjaaang..heehee.. luv QJ.

    BalasPadam
  22. slmt bercuti kak.. rehat yg cukup ye

    BalasPadam
  23. Salam Yop Tajnur..

    amboi mok! jauhnya mike sughuh teman bercuti.. teman ni nok ke langkawi pun tak beghape cukup duit yop oiii.. dabe teman nyemedang je boco, ada seleng sekupang dua pun lagut cico je... :)

    ini pun tengoh keghin tekok...

    BalasPadam
  24. Salam IM..

    rumah kakcik macam ni la juga.. tak berani nak ubahsuai.. takut banyak yang hilang! :)

    BalasPadam
  25. QJ..

    ala.. kalau gerabak panjang, kita cari landasan yang sesuai.. :)

    BalasPadam
  26. Salam Maiyah..

    Terima kasih, Insya Allah.

    BalasPadam
  27. Salam kakcik,

    ala...dgn kakcik yg tak baper sehat tu, mcm tak sesuai kedengarannya.....kan lebih elok kita berkhalwat berdua jer...hhahahaaa....
    luv u QJ.

    BalasPadam
  28. Salam QJ..

    nak berkhalwat berdua pun ok juga... :) Kalau berkhalwat lain jantina nanti ada yang ketiga kan? ;-)

    BalasPadam

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...