Klik klik

Sabtu, Januari 02, 2010

Kadang-kadang

aku rasa kecil hati
terasa bagai dipinggir
jauh dari ingatan sesiapa
tersingkir tidak dipeduli....

40 ulasan:

  1. mmg sesekali ia akan dtg krn kita pompuan ni mmg sentisif

    tapi takkan jauh mrk dr kita krn mrk dah jd sebahgian cerita dlm kehidupan

    BalasPadam
  2. Salam Kakcik. Kadang-kadang tak mengapa. Jangan selalu...

    BalasPadam
  3. kak cik..saya sentiasa disisi kakcik... dalam blog!

    BalasPadam
  4. "aku sepi...di dalam keriuhan,...." JAMAL ABDILLAH

    BalasPadam
  5. Salam Kak Cik
    Kekadang ada baguihnye dipinggirkan. Aman damai idup ini ...

    BalasPadam
  6. kak cik macam merajuk je,....jangan macam tu kak cik...

    BalasPadam
  7. Salam my lovely kakcikS..:)

    yang pasti..you're always in my heart!

    BalasPadam
  8. Salam Maiyah...

    mungkin juga.. maklumlah.. hormon yang sering berubah2!

    Biarlah cerita itu cerita yg menyenangkan hendaknya.. tp, kita bukan baik sgt pun utk sentiasa ditimang2.. betul tak? :)

    BalasPadam
  9. Salam Babah...

    lumrah kehidupan.. begitulah, kan? :)

    BalasPadam
  10. Salam Daud..

    kdgkala itulah yg dirasakan... terpinggur dalam keriuhan.. berkata2 tiada yang peduli...

    BalasPadam
  11. Salam Yop...

    kdg2 mmg seghonok duduk sensorang.. aman damai. Tapi kengkdg nak juga diambil peduli, jgn masa deme endakkn kita, dicari mcm pentin beno, tp bila kita endakkan deme, entah mana ghunut duduknya!

    BalasPadam
  12. Salam Ros...

    rajuk yang tiada siapa tahu atau peduli.. hehehe.. Dah ujung2 umo ni, sensitipnya lebih sikit!

    BalasPadam
  13. Salam Tinie...

    terima kasih, sayang. Walau tak pernah bersua, bagaikan kita dekat sentiasa. :)

    BalasPadam
  14. kadang-kadang saya rasa macam tu juga. orang lain pun pun begitu. maknanya semua orang kadang-kadang pernah rasa terpinggir. rasanya lebih baik dari kita sentiasa merasa berada 'on the top of the world' kan ?

    BalasPadam
  15. Aku telah lama sebatang kara
    Yatim lagi piatu
    Menumpang di sudut dunia
    walau tidak dipeduli
    Hingga berkecil hati
    Jauh dari ingatan sesiapa
    nehi...nehi..nehiiii

    Namun sepi itu indah
    Bersendiri itu lagi indah
    Tuhan kan peduli
    Tidak membiarkan kita disakiti
    Kerana kita dalam rahmat Illahi

    BalasPadam
  16. SALAM KAK CIK, kadang2 perasaan mcm tu mmg datang kat jiwa kita kan, rasa mcm orang dah tak sedar kehadiran kita...saya pun kdg2 rasa mcm tu.

    Tapi w/apapun, kak cik tak keseorangan sbnarnya, kami kwn2 blogger sentiasa ada menemani kak cik, itu yg pasti!

    BalasPadam
  17. elok laaa kadang akdang asalkan jangan sentiasa dilupakan,

    nak timang berat wooo..
    sesekali terlupa menghangat kan suasana oo

    hormon makin lama makin manja mengada-ngada erkk

    BalasPadam
  18. Macam faham aje apa yg sedang KakCik lalui. Hormon jenis TU memang jin noti serupa biskut chipsmore.

    Salam ceria :-)

    BalasPadam
  19. salam kakcik sayang
    hmmm sape lah yg pinggirkan kakcik ni..mng nk kena org tu...
    ida mtak maaf kalau kerap tk sempat singgah tempat kakcik..kak cik tetap dalam hati..

    BalasPadam
  20. salam kakcik ku sayang..

    kakcik selalu dlm hati nora..selalu sgt2..apa org kata..u r my inspiration..suku sakat hormon ni mmg tau..sesekali ia akn dtg porak poranda kan jiwa raga kita..normal la tu kakcik..nora pn pernah lalui semua tu..kdg2 rasa mcm xder saper pedulikan kita..nmpk jer ramai sekeliling kita tp tetap rasa keseorgan..mcm nk menjerit meraung sorg2..pastu pujuk ler diri sendiri..ckp lam ati sorg2.."wat per aku jiwang larat merempat sorg2..epi dan sygi serta hargai diri kita sendiri.."

    BalasPadam
  21. Salam AL..

    betul juga tu.. kalau perasan diri sentiasa di atas, sekali bedebup jatuh, sakitnya tak terkata, kan? :)

    BalasPadam
  22. Salam mamawana...

    terima kasih krg sudi singgah dan menitipkan kata2. Skrg kakcik dah ada kawan yg sama kerjaya nampaknya! :)

    BalasPadam
  23. Kak Cik

    Um....no komen....
    Bila dari dalam hati berbicara...Tuan nyer badan jew yg mengetahuinya...huhuuuu...

    Take Care Kak Cik!

    Gua...slumberrrrrzzzz kan hati heheheh

    BalasPadam
  24. Salam Annie...

    maknanya.. perasaan itu adalah lumrah bagi kita yang bernama manusia..:)

    BalasPadam
  25. Salam Zeq...

    tak mustahil ada yang terus melupakan.. tapi.. itu juga lumrah kehidupan! :)

    BalasPadam
  26. Salam CS..

    hormon tu jahat tau... mcm2 boleh jd dibuatnya! :)

    BalasPadam
  27. Salam Ida..

    kdg2 bukan org yg meminggirkan, tapi perasaan kita yg merasa bukan2. :)

    BalasPadam
  28. Salam Nora sayang...

    sebab tu kita kena selalu beristighfar kan? bila yg bukan2 menghasut difikiran.. aduhai... mulalah rasa dunia dah nak kiamat! :)

    BalasPadam
  29. Salam Epoi...

    tadi kakcik singgah kat rumah Epoi, tapi tak dapat nak tinggalkan jejak. Apa2pun kakcik doakan 2010 ini datang bersama sinar dalam kerjaya dan kehidupan Epoi. Walaweiii... :)

    BalasPadam
  30. kakcik,
    ini salah satu penangan hormon dalam badan kita ni... kena lawan. Kalau ikutkan payah...
    kakcik kena kuat...

    BalasPadam
  31. Jika dikenang, merosak badan...

    BalasPadam
  32. Salam Kak Cik..

    Usahlah sedih dan berkecil hati.. kami sentiasa ada untuk menghiburkan Kak Cik

    BalasPadam
  33. lumrah hidup kakcik semua orang akan rasa begitu. lebih-lebih lagi umur makin mningkat.

    BalasPadam
  34. Salam Adik..

    kadang2 kalah juga dengan perasaan.. :)

    BalasPadam
  35. Salam Azie..

    dah rosak pun badan kakcik ni...wakakaka.. :)

    BalasPadam
  36. Salam Nida...

    terima kasih.. memang kakcik terhibur dengan kawan2 maya kakcik ni.. mcm2 ragam dok ada.. :)

    BalasPadam
  37. Salam Abu Muaz..

    betul tu.. makin meningkat umur, makin sensitif jadinya.. :)

    BalasPadam
  38. Salam Kakcik Seroja,

    Aduiii...pilu pun ada, sedih pun ye juga. Kekadang dipinggirkan akan hadir sesekali dalam diri. Atau kita yang sengaja memingirkan yang lain untuk sendiri-sendiri.

    BalasPadam
  39. Salam Hj. Zed...

    ada waktunya memang kita ingin menyendiri, tapi yang sedihnya saat kita memerlukan seseorg utk berkongsi rasa, kita dipulaukan tanpa belas! :(

    BalasPadam

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...