Klik klik

Isnin, November 16, 2009

Dari Institut Perakaunan Negara


Hari ini bangun seawal 4.00 pagi. Masak untuk anak-anak. Lepas solat subuh, keluar. 6.00 pagi sampai kat pejabat. Dari pejabat naik kereta pejabat ke IPN, Sabak Bernam. Sampai di sini pada jam 8.10.

22 ulasan:

  1. kakcik... kul 6 pagi sy masih diulit mimpi...

    BalasPadam
  2. Sejuk2 lagi le sedap tdo kan Ina? :)

    BalasPadam
  3. Kak Cik watpe p sana?? Tlong wat air kat sane ke??? hehhehe

    BalasPadam
  4. Kak cik ni memang ibu mithali laa..sanggup bangun 4 pagi kerana nak masak untuk anak-anak.
    Pukul berapa tido setiap malam..???

    BalasPadam
  5. Echam..

    tukang buat air kat sini cuti.. kakcik tolong untuk hari ni je :)

    BalasPadam
  6. Ros..

    semalam kakcik tidur dekat pukul 12 tghmlm la jugak.. dah siap kerja rumah, mata pulak tak mahu lelap. :)

    BalasPadam
  7. Hmmm.... apa yang nak dikira di sana tu ekkk.. ujung tahun punya agenda ler kot nih? hmmmm

    BalasPadam
  8. kakcikseroja:

    salam,
    outstation eh kakcik..
    take care ye.. :)

    BalasPadam
  9. Azie..

    tak de kira apapun... jalan2 cari pasal je :)

    BalasPadam
  10. Salammmm...:):)
    Aduhaii..awatnya awall sgtt..kul 6 dah sampaiii pejabat??Malam ni ..sis mesti tido awall tauuu..kena rest!!

    BalasPadam
  11. kakcik,

    fa kalau bersahur pun bangun pukul 5. Kakcik awal lagiiiii....**tabik hormat**

    BalasPadam
  12. sy je takde masak huhuu.. akak bangun pagi bleh settle keje satu satu bereh

    BalasPadam
  13. Tini sayang...

    kakcik tgh fikir nak kemas beg pulak malam ni.. utk percutian 19 - 23/11 nnt. Mungkin bertolak slps waktu kerja 18/11...

    BalasPadam
  14. Fa..

    mula igtkn malas jugak nak masak pg td. Tp, kedai makan kat tempat kakcik tutup hari Isnin.. kesian pulak kat anak2..

    BalasPadam
  15. Maiyah..

    jgn sedih.. Maiyah ada yang tolong masakkan.. :)

    BalasPadam
  16. haya, kena kurung ker,makan nasi hotel hheee hari3 roti bakar??nasi lemak

    BalasPadam
  17. Salam Kak Cik...

    Wah ke audit..akaun sapa tu ?? Wah dahsyat la kak cik sekarang ni kan..asyik berjalan dan makan angin jer memanjang..mesti banyak duit ni..jeles zai sbb dah banyak bulan tak berpeluang makan angin sbb sibuk bekerja..

    BalasPadam
  18. zeq..

    mn ada kena kurung.. skrg rumh juga duduk..:)

    BalasPadam
  19. Zai sayang...

    sebenarnya kakcik pergi tambah ilmu.. kursus.. sehari je.. waktu ni, kakcik dah ada kat rumah. Jam 8.30 mlm td baru sampai. :)

    BalasPadam

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...