Klik klik

Selasa, November 17, 2009

Anak-anakku






ada siapa-siapa nak buat calon menantu??? :)

35 ulasan:

  1. Ada...!!!
    Cominggg soonn..
    Sabar kakcik..tak lari gunung dikejar..

    BalasPadam
  2. LB..

    saja je .. kakcik belum bersedia untuk terima menantu tau... :)

    BalasPadam
  3. Daud...

    tak ada apa2.. saja kakcik gatal tangan je :)

    BalasPadam
  4. Saya takde anak pempuan,hu hu.Adik je lah ada.

    BalasPadam
  5. Kakcik : hantar resume segera.

    BalasPadam
  6. Abu Muaz...

    macam nak mintak kerja la pulak :)

    BalasPadam
  7. salam kakciks
    kan N dah cakap..kalau ada jodoh x kemana nanti berbesan la kiter..hahaha

    BalasPadam
  8. Tak ada peluang laa berbisan..anak lelaki jugak...heheheh

    cantik teknik fotografik tu..boleh ajar tak

    BalasPadam
  9. waa...terkenal anak2 kakcik ye, jadi perhatian seantero duniaaaaa....ajarlah fa kakcik, camane nak buat tu...

    BalasPadam
  10. Salam Kak Cik, hingga sekarang ini belum ada kawan2 yang dapat kalahkan saya dari segi anak. Pertama, anak saya 7 dan saya susun dari lelaki ke lelaki, iaitu lelaki, perempuan,lelaki,perempuan, lelaki etc. Nak formula, kena hantar emel peribadi. Tidak boleh bincang di sini kerana kategori 18X.

    BalasPadam
  11. Salam KakCikS ku..:):)
    Erm....hero2 semua..dah besar..!
    Moga anak2 sis jadi ank yg soleh...!!

    Calon menantu??erkk!!My Aisha kecik lagi arr..hehehe...:)

    BalasPadam
  12. Hmm..boleh booking anak kak cik jadi menantu zai ni..hehehe tapi lambat lagila kot no sbb anak zai baru 14 tahun.

    BalasPadam
  13. kak cik, malu ar, perigi cari timbe lak nanti... hehehe... kecik2 lagi ni, tunggu diaorang besar... hehehe....

    BalasPadam
  14. kak cik, laju nye kak cik tulis, macam2 entry ada, rasanya semalam ada jenguk, hari ni dua 3 sekali masuk, saya ni kdg2 nak dpt sehari satu pun susah... hmmmm

    BalasPadam
  15. nath2 dah ada calon tak.. anak kak wat snyap nak bg surprise :D

    BalasPadam
  16. handei jugak anak kak cik ye....ni mesti mak die dulu2 pun hebat orgnya...hehehe

    BalasPadam
  17. Roslaini..

    kita bersaudara je la :)

    BalasPadam
  18. Zeq...

    suka-suka je.. kakcik tak pernah ambil subjek lukisan pun... memang gagal! :)

    BalasPadam
  19. Kak Bihah..

    makcik ok je.. kak bihah nak jadi menantu makcik ke? :)

    BalasPadam
  20. Fa..

    senang je.. Fa masuk je kat Photofunia.. pas tu Fa masukkan je gambar mana yang Fa suka. :)

    BalasPadam
  21. Babah..

    xmo la belajar dah... dah lambat la :)

    BalasPadam
  22. Tini..

    mudah2an..IsyaAllah..

    Hehehe.. Adik pun kecik lagi ;)

    BalasPadam
  23. Zai..

    manalah taukan.. pusing2 nanti rupa2nya anak2 kita bertemu jodoh.. hehehe.. :)

    BalasPadam
  24. Rosnanie..

    kerja bancuh air ni memang banyak masa terluang :)

    BalasPadam
  25. Maiyah..

    kalaulah mereka dah calon, harap mereka tidak membelakangkan ibuayah.. :)

    BalasPadam
  26. Cikgu Jang..

    hehehe.. maknya tak hebat punnnnnnnn :)

    BalasPadam
  27. InsyaAllah.. ada jodoh, berbesan ler kita nanti.. :D

    BalasPadam
  28. Azie nak ke berbesan dengan kakcik yang cerewet ni?? :)

    BalasPadam
  29. sukalah dgn hasil projek gatai2 tangan ni.. perasan sat kunun2 kita buat sdiri!!

    BalasPadam
  30. ja..

    betoi la.. rasa mcm sendirik yg buat kan?? wakakaka...

    BalasPadam

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...