Klik klik

Selasa, Oktober 20, 2009

Demam la pulak!


Budak dua beradik ni dari semalam kurang sihat.. demam dan batuk-batuk. Harap-harap janganlah melarat. InsyaAllah, hujung minggu depan nak terbang ke Kuching.

8 ulasan:

  1. Salam sis..
    mmg kalau ank x sht..mesti gundah gulana jekk perasaan tu kan..
    Semoga BangChik &adik cepat2 sembuh..nanti blh ikut makbonda g naik belonnn...:):)

    BalasPadam
  2. Salam Tini..

    ini pun kakcik rasa susah hati. Depa tu tinggal berdua je kat rumah. Dah muntah2 pulak.. ish.. tak sabar nak tunggu waktu balik!

    (Telefon Along jap... dia balik pukul berapa hari ni?...)

    BalasPadam
  3. InsyaAllah, semuanya akan selamat.

    BalasPadam
  4. Terimakasih Abu Muaz, InsyaAllah..

    BalasPadam
  5. kakcik,
    berjangkit pulak sakit kerumah kakcik pulak...
    semuga anak-anak kakcik cepat sembuh dan kakcik boleh ke kuching dengan hati yang tenang. Selamat pergi dan balik.

    BalasPadam
  6. Wah... pergi Serawak naik belon nanti ya. Jangan lupa ambil foto burung kenyalang dan bunga raflessia , kongsi sama kami, ya...

    BalasPadam
  7. Terimaksih Adik atas doa tu...

    Pagi ni nampaknya sikecik tu dah ok.. tapi bangcik masih lagi demam dan agak susah nak bernafas. InsyaAllah, sekejap lagi ayahnya bawa ke Hospital.

    BalasPadam
  8. Salam IM..

    InsyaAllah nak naik belon. Sikecik tu merungut dah lama tak naik belon.. bukan diaorang tahu setakat mana kemampuan kewangan mak ayahnya. Syukurlah ada tambang murah sekarang. Untuk 4 orang pergi balik cuma RM366 sahaja termasuk bayaran bagasi dan makanan. (Tambang teksi dari rumah ke LCCT lagi mahal!)

    BalasPadam

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...