Klik klik

Sabtu, Mac 27, 2010

Sesat

Petang tadi aku mengikut ES menghantar Angah ke Banting. Hari ini, ES cuba lalu jalan lain. Akibatnya? Sesatlah.. bukan kerana apa, ES bagaikan berangan waktu memandu. Dah sampai ke simpang yang sepatutnya, dia boleh jalan terus. Perjalanan yang sepatutnya makan masa lebih kurang satu jam jadi dua jam. Tahu tahu sampai ke Nilai 3! Nasib baik aku sedar diri.. tak adalah nak singgah untuk beli kain atau sebagainya.. hehehe..

Dua tiga kali aku mengusik ES.. 'hmmmm.. entah ke manalah fikiran tu melayang.. macam orang yang tengah fikir macam mana nak bagitahu bini yang dia tu dah kahwin satu lagi..' Seperti biasa, ES hanya sengeh dan gelak. Hmmm... manalah tahu, kan? Isteri pun tengah tak begitu sihat ni...

16 ulasan:

  1. sALAM my lovely kakcikS..:):)
    Adussss.. sis..
    tak naklah...takut masin mulut kan kan kan.....aduhaii..
    Pe2...think +velahh..
    dah ditakdirkan tersesat jalan..hehehe..:):):)

    Moga sis cepat2 sembuh yaaa....:)Smileee..:)

    BalasPadam
  2. sampai ke Nilai? Ni lebih teruk dari Fa niiiii...hehehe

    BalasPadam
  3. Salam kak chik,
    jauhnya sampai ke nilai...

    BalasPadam
  4. Salam! Kokcik,
    Haghuih le gamaknya Chor ES ni. Nak kabor secara ngending2 kat kokcik ghase tak patut bebenor. Tak dikabor pulak, cacor pula dlm hati lame2 sampei tak beghape cam mana Banting, Olak lempik, Dengkil, tau2 dah sooh ke Nilai3! Kokcik nilai le, nilai le, nilai le (Nilai 3).
    Aje teman ni gughor je kokcik, sbb kokcik ni org negeri teman!

    BalasPadam
  5. hhhe hheee...tak leh komen nanti kecik HATI K cik..

    deria rasa orang terdekat heee..susah nak menipu wooo..

    BalasPadam
  6. hehe.. lain mcm je bunyinya

    BalasPadam
  7. Salam sis Tinie..

    saja kakcik nak mengusik.. sesekali nak bergurau senda.. ewah! Tapiii.. kalau dah tersurat di sana.. apa yang hendak dikata, kan? :)

    BalasPadam
  8. Salam Fa..

    itulah pasal.. aduhai!

    BalasPadam
  9. Salam Qaseh..

    bila balik ke rumah, bertambah sengal belakang kakcik ni!

    BalasPadam
  10. Salam Tajnur..

    mana lama menghilang? ingatkan doh tak siyo singgoh ke ghomah teman ni.. maklumle.. teman pun tengoh tak beghape semiok.. hehehe..

    BalasPadam
  11. Salam Zeq..

    kalau itu takdirnya.. apa nak dikata!

    BalasPadam
  12. Salam Maiyah..

    biasalah.. orang perempuan.. suka suka nak prasangka kat suami sendiri! :)

    BalasPadam
  13. aku pun selalu macam tu. tersasar walaupun jalan ke rumah sendiri. ibu_suri mula naik angin seluruh badan.

    BalasPadam
  14. Salam IM..

    iyalah, kdgkala fikiran kita tak selari dengan pandangan... :)

    BalasPadam
  15. Salam!
    Ada kokcik oi, cume keme kesian nengok kokcik melayan kwn2 disini gheghamei bebenor sedangkan benang luka kena jahit belum putuih lagi. Ape pun keme sentiasa ngendeng blog kokcik ni...

    BalasPadam
  16. Tajnur..

    biole geghamei datang ke blog teman ni.. terhibo sikit ati teman.. mengkalo idok.. ghase semacam je.. maklum le.. dapo kat opeh pun entoh ape kabonye.. haghap anok2 je buat bisin kat ghomah ni..

    BalasPadam

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...