Klik klik

Ahad, November 01, 2009

Lauk hari ini...




Asam pedas ikan terubuk, tenggiri goreng, terung rebus dan sambal belacan.. Alhamdulillah.

7 ulasan:

  1. wah..kakciks
    buat ida lapo je petang2 ni..semua sedap...adui telan air liur je ida...

    BalasPadam
  2. Salam Kak Cik,

    Umah sebelah ada nak sewa tak ? Nak pindah dok sebelah umah kak cikla..tak dapat makan pun dapat bau pun jadilah...fuhhhh !!! sedap dan terangkat nie..kena betul dengan selera zai..

    BalasPadam
  3. kakcik,
    nanti masak untuk kami yer.. ramai dah terbuka selera lihat lauk kakcik...

    BalasPadam
  4. adusss!!.. kak nape tunjuk terung rebus dan sambal belacan tu, ni yg wat nak terbang sana nih

    BalasPadam
  5. lauk pauk musim tengkujuh ni...

    BalasPadam
  6. kak cik, walaupun nampak simple, tapi bole buat kita bertambah sampai 3 kali...hehehe... hmmm nyum nyum....

    BalasPadam
  7. Salam semua...

    macam-macam la adik-adik kakcik ni.. sebenarnya, kakcik bukannya pandai masak pun.. tapi bila tengok adik-adik dan kawan-kawan letak gambar kat blog masing-masing, kakcik pun teringin juga nak letak! :)

    BalasPadam

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...