Klik klik

Selasa, Jun 09, 2009

masak aku!

mula esok aku akan kerja luar
sehingga sabtu aku akan berada di kota tinggi, johor
mulai ahad akan berada di pulau pinang sehingga khamis
jumaat sampai ahad pula ada team building di bukit tinggi

26 - 28/6, kalau ada umur aku akan berada di langkawi
(urusan menyibuk - ikut suami)

29/6 hingga 1/7 pula berkursus di lokasi yang belum diberitahu
(yang pastinya di luar kuala lumpur)

memang masak aku!

Dan yang menyedihkan - buat beberapa waktu
aku tak dapat berjumpa bapa :(

2 ulasan:

  1. sila layari blog speaker perak untuk mengetahui maklumat terkini mengenai isu-isu negeri perak.

    Suara Perak

    speakforperak.blogspot.com

    terima kasih

    BalasPadam
  2. terimakasih tuan..
    nanti saya berkunjung ke sana :)

    BalasPadam

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...