Klik klik

Jumaat, Mei 15, 2009

janganlah hendaknya...

membuka helaian demi helaian Harian Metro hari ini (15/5/2009)
mataku tiba2 terpaku pada artikel : Omar terlantar di HKL - Bekas
jurukamera Skop Production tanggung derita kanser prostat...

membaca artikel berkenaan dan gambar yang tertera,
memang pantas aku mengingati bapa
begitulah keadaannya.. minum menggunakan straw
dan sakit di bahagian belakang..

w/bagaimanapun
jauh di sudut hatiku
aku sentiasa berdoa agar bapa
tidak terkena penyakit tersebut
aku sentiasa berharap
kesakitan belakang yang bapa alami
adalah kerana sakit urat atau angin
(seperti yang bapa sering sebut - belakangnya sering
sakit mungkin kerana angin yang mencucuk2)
aku amat ingin melihat bapa pulih kembali
sekurang2nya bapa boleh duduk sendiri...
sekarang jangankan hendak duduk..
mengangkat kepala pun bapa tidak mampu.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...