Klik klik

Isnin, Mac 15, 2010

Sakitnya...







14 ulasan:

  1. Salam kakcik. Sabar ya. Semoga kakcik cepat sembuh dan sihat seperti sedia kala.

    BalasPadam
  2. Salam kakciks
    Semoga kakciks akan cepat sembuh dan sihat juga sabar dgn ujian diberi...

    Tgok jer dah sakit..lg la yg merasa..sabar ye kak

    BalasPadam
  3. Moga diberikan kekuatan oleh Allah dalam menghadapi ujian waktu sakit ini.

    BalasPadam
  4. salam kakcik, berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul, moga kak cik tabah dan cepat sembuh..

    BalasPadam
  5. Salam KakCikS:(
    Betul ckp sis NJ..
    Tak sanggup rasanya nak tgk ..:(
    Mmg cam terasa sakitnya juga...
    Moga KakCikS byk2 sabar ekk...Moga sis cepat sembuh......dan kembali ceria..

    BalasPadam
  6. salam kakcik,
    dalam keadaan sakit begini, kita makin dekat dengan Allah.. mohonlah kepadanya...
    semuga kesakitan ini menguatkan lagi keimanan kita...
    Kita sama-sama telah diuji dengan kesakitan yang teramat sangat.. semuga kakcik terus tabah.

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum K. Cik,

    Kuatkan semangat menangani rasa sakit. Ketabahan adalah penawar kpd kesakitan, saya dokan semoga lekas sembuh seperti sediakala.

    BalasPadam
  8. Akak....

    Gua yang walaweiiiiiiii nih juga mendoakan agar Akak cepat sembuh Kak!

    Sorry pasal pagi tadik yer....
    Gua tak leh nak borak ngn Akak lama2..

    Gua tak tahan Kak...

    BalasPadam
  9. Salam KakCik ..
    Rajin2 makan ubat ya? Semoga cepat sembuh (nanti kita boleh main2 'chup' saper dpt no. 1, hehe)

    BalasPadam
  10. Assalamu'alaikum dan wa'alaikummussalam semua..

    saat ini, kakcik dah balik ke rumah.. sakitnya masih sangat2 berbekas.. tambah merisaukan, skrg ni, kaki kiri kakcik yang sebelum ni tiada masalah, menjadi kebas sebaik sahaja kakcik sedar dari 'pengsan yang panjang' sehingga ini. Semoga Allah terus memberikan kekuatan kepada kakcik.

    BalasPadam
  11. saya baru balik dari bercuti. lama tak berkunjung ke blog ini. nampaknya pembedahan kakcik tu major juga. sebab itu ia akan mengambil masa sedikit untuk pulih seperti sediakala. apa-apa pun kakcik telah selamat. dan saya doakan kakcik segera pulih dan sihat semula.

    BalasPadam

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...