Klik klik

Selasa, Julai 07, 2009

selamat hari ulang tahun kelahiran angah


(ups! gambar ini sebenarnya bertarikh 1/10/2008)

Angah dilahirkan pada 7/7/1990 di wad kayu, Hospital Bersalin Kuala Lumpur.
Kenangan yang paling tak boleh kulupakan sewaktu hendak melahirkan Angah adalah kata-kata seorang jururawat Cina kepadaku sewaktu aku sedang berkeluh kesah menahan kesakitan - "dik.. mengucap dik.. adik Muslim kan?, saya tahu macamana sakitnya, saya sendiri sudah 4 kali melahirkan.. mengucap ya dik..."

berhadapan pula dengan jururawat Melayu.. aku di jerkah.. "apa ni? tak faham ke orang kata jangan angkat punggung? nanti koyak banyak..." aduhaiiiiiiiii......

buat angah, mak doakan angah akan terus menjadi remaja dan seterusnya dewasa sebagai insan yang berhati mulia, soleh dan diredhai Allah dunia dan akhirat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...